İzleyiciler

Powered By Blogger

5 Nisan 2009 Pazar

Uzun zaman Oldu

Evet bayağı uzun zaman olmuş kayıt girmeyeli,nedeni çoook ama hepsi boş
belki biraz bahar, biraz da bilinmezlik

Her hafta başı yeni söz verişler ve her haftanın daha ilk gününde yıkılışlar.Onunla aramızdaki sevda hergecen gün şiddetle ve can acıtırcasına ruhumu kazırken ben ondan kendimi nasıl kurtaracağımı düşünerek gecirdiğim geceler sonunda daha bir batağa battığımı görerek içimde yükselen çığlığı zar zor bastırabiliyorum

Kim mi bu sevdalım , ahhh ahhhh her bahar yaşadığım, beni kollarında sıkıp posamı çıkardıktan sonra bir köşeye fırlatıp atan ve sonrasında kendimi toparlamam oldukça uzun bir zaman alan O kim..
Küçük kızımın değimi ile LU LALA
ÇİKOLATA
OFFF
OFFFFFF
Aşırı tatlı yemenin vücutta yaptığı değişimleri artık hepimiz gayet iyi biliyoruz.Ancak bir kaç saat sürebilen aşırı bir enerji kan şekeri yükselmesi sonucu oluşan ve sonucunda dibe vuruş.Malesef bir süredir bu kısır döngü içinde yaşıyorum.İtiraf ediyorum ben bir çikolata bağımlısıyım ama bu öyle bir kısır döngü ki ,onca çikolatayı mideye indirdikten sonra peşi sıra bir o kadar daha tuzluyu yemek zorunda kalmak korkunç oluyor.Bu her bahar yaşanan bir değişim ve bir yok oluş süreci benim için.
Ancak sonbaharda bu kısır döngünü zorda olsan yenebilmiş ciddi bir detoks programı uygulamış üstüne üstelik 3 kilo bile verebilmiştim.Hani şu bir türlü yapamadığım Ahmet Maranki nin Kozmik temizliği var ya işte tam ona benzer sonucta felsefe aynı taze sebze ve meyvelerle beslenerek ,muhteşem bir 1 ay geçirmiştim.Orda kullandığım tarifler Sayın Hocam ,senelerdir kendisini takip ettiğim- 2004 senesinden beri-Prof.Dr.İbrahim Adnan Saracoğluna aitti.Bu pazartesi Bismillah diyeceğim programda yine onun tertiplerini uygulayacağım.Muhteşem bir yağ eritici formülü var gercekten etkili .Bu formül ve diğerleri yaza hazırlık için iyi olacak.Pazartesi bekliyorum sizi buraya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder