İzleyiciler

Powered By Blogger

9 Mart 2009 Pazartesi

Ahmet Hocam Affet

Ahmet Maranki Hocam affetsin,benim ki bir başka türlü kozmik temizlik oluyor galiba.Programına tam sadık kalamasam da azimle devam ediyorum.

Cumartesi sabahı ateşle uyanan kızım bir kaç gündür bizi tedirgin ediyor.Bir süre önce Sihirli Oklavanın Yavru kartalı da yüksek ateşten yatmıştı.Cumartesi sabahı sabah etmiştik,bu akşamda mı öyle gececek bilmiyorum.Verdiğim ateş düşürücünün etkisi gecince ateş tekrar yükseliyor.Az önce kızım uyandı yine ateşi çıkmış.Tekrar ateş düşürücü verdim.Umarım yarına birşeyi kalmaz.Zencefilli balı denedim,işe yarıyormuş gibi geliyor ama bunu ancak pazartesi sabahı anlayabileceğiz.

Bütün bunların yanında, evde yaşam bir yandan akmaya devam ediyor.Yemekler yapılıyor,tatlı şerbetleri kaynatılıyor.Hayat yan yana bize herşeyi yaşatıyor.Hastalığın yanında mutluluğu,umudun yanında umutsuzluğu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder